4/5 تعداد آراء: 1
آخرین آپدیت
۱۳۹۵-۱۲-۳۰
نیاز به اینترنت
گزارش این بازی یا برنامه

توضیحات

دانلود بدون محدودیت

 

.

راه حل اول دانلود بدون محدودیت

Clear Data  نمودن پلی استور و استفاده از اپلیکیشن گذر از تحریم

 

در این روش که فعلا تنها گزینه مورد استفاده کاربران برای دانلود اپ‌ های NotAvailable از پلی استور است، امکان دانلود مستقیم از پلی استور مهیا می گردد و شما  می‌توانید علاوه بر دانلود اپلیکیشن‌ها به صورت مستقیم از پلی استور، از امکان آپدیت نمودن آنها بدون نیاز به دانلود مجدد نیز استفاده نمایید.

برای استفاده از این روش در قسمت Setting گوشی به بخش Application Manager مراجعه نموده و سپس  گزینه‌ ی Clear Data را انتخاب نمایید. پس از انجام این مرحله  اپلیکیشن عبوراز تحریم خود را فعال نموده  (ترجیحا با آی پی آمریکا یا انگلیس) و سپس PlayStore را اجرا نمایید. پس از انجام مراحل فوق اپلیکیشن‌ هایی که پیغام Not  Available  را نمایش می ‌دهند، قابل دانلود خواهند بود.

.

راه حل دوم دانلود بدون محدودیت

دانلود اپلیکیشن های پلی استور توسط ربات تلگرام

دانلود بدون محدودیت

چنانچه انجام مراحل فوق برای شما دشوار است نگران نباشید ، ما راه ساده تری را به شما آموزش خواهیم داد. شایان ذکر است با این روش جدید تنها قادر به دانلود اپلیکیشن ها خواهید بود و امکان به روز رسانی با این روش موجود نمی باشد.  در این روش شما به اپلیکیشن تلگرام و یک ربات تلگرامی با نام APK Dwonloader نیاز دارید.

برای استفاده از ربات Apk Downloader  تنها کافی است لینک پلی استور برنامه را به ربات ارسال نمایید . و پس از آنکه پیش‌ نمایشی از آیکون، نام و نسخه برنامه برای شما به نمایش در آمد بر روی /download_  ضربه بزنید . شایان ذکر است که  هر زمانی که شما لینک برنامه‌ ای را برای ربات ارسال می‌کنید، این ربات اقدام به بررسی نسخه‌ ی موجود در پلی‌استور می نماید و این امر موجب آن می شود تا همیشه جدیدترین نسخه‌ ی موجود از اپلیکیشن را برای شما دریافت و ارسال کند.

.

 نحوه ارسال لینک اپلیکیشن ها از پلی استور به ربات

دانلود بدون محدودیت

  • هر زمان  به پلی‌ استور مراجعه و با پیغام «This item is not available in your country» روبرو شدید، صفحه را به سمت پایین اسکرول و بر روی آیکون Share تب نمایید. سپس در لیست پیشنهادی، اپلیکیشن تلگرام و از لیست گفتگوها ربات Apk Downloader را انتخاب نمایید تا لینک برنامه برای ربات ارسال شود. چنانچه  همراه لینک برنامه، نام آن نیز به ربات ارسال شود احتمال عدم شناسایی اپ وجود دارد . در اینگونه مواقع  کافی است لینک برنامه را از پیام ارسالی قبلی کپی و آن را برای ربات ارسال نمایید.

        جستجو با نام اپلیکیشن

دانلود بدون محدودیت

  • از قابلیت های دیگر این ربات، امکان جستجوی بر اساس نام اپلیکیشن می باشد. چنانچه لینک برنامه مورد نظررا در اختیار ندارید ، می‌توانید نام آن را برای ربات ارسال نمایید. با این عمل ربات پیش‌ نمایشی به صورت متن از میان چند اپلیکیشن که حدس می‌زند مطابق با درخواست شما باشد، نمایش خواهد داد و شما می توانید  با لمس دستور  /download_، فایل  APK بازی یا برنامه را دریافت نمایید. جهت اطمینان بیشتر می توانید  با انتخاب دستور  /preview_ که در کنار اپ های پیشنهادی قرار گرفته است، اقدام به مشاهده پیش‌نمایش آن نمایید.

برای استفاده از این ربات می‌توانید از آیدی @apkdl_bot یا این لینک استفاده کنید.

.

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *