اضافه شدن ژست‌ حرکتی به گوشی های گلکسی با بروزرسانی نهایی اندروید نوقا .

0/5 تعداد آراء: 0
آخرین آپدیت
۱۳۹۵-۰۹-۲۸
نیاز به اینترنت
گزارش این بازی یا برنامه

توضیحات

اندروید نوقا

 

اندروید نوقا

اضافه شدن ژست‌ حرکتی به گوشی های گلکسی با بروزرسانی نهایی اندروید نوقا .

 

     ظاهرا با ارائه نسخه‌ی نهایی به ‌رزورسانی اندروید ۷.۰ نوقا برای گوشی‌های هوشمند گلکسی سامسونگ، قابلیت استفاده از ژست‌های حرکتی به محصولات فوق افزوده می شود.

     شرکت سامسونگ  اظهار نموده است که نسخه‌ی نهایی  اندروید نوقا  ۷.۰  شامل امکانات و قابلیت‌های فراوانی می باشد . این قابلیت ها بر اساس نظرات  کاربران افزوده شده است. سامسونگ تصمیم  دارد با آپدیت فوق، امکان استفاده از  سنسور اثر انگشت را به گوشی‌های سری گلکسی اضافه نماید.

خبرها حاکی از آن است که بنا به پیشنهاد کاربران نسخه‌های آزمایشی اندروید نوقا ، قرار است امکان استفاده از ژست‌های حرکتی در سنسور اثر انگشت مشابه آنچه در گوشی‌های پیکسل گوگل ارائه شده است  به گوشی‌های گلکسی نیز افزوده شود.شایان ذکر است شرکت سامسونگ هنوز رسما اضافه شدن این قابلیت را تائید نکرده اما تاکید کرده است سعی می‌کند قابلیت‌های سنسور اثر انگشت را بهبود دهد.

نظر به  اینکه آخرین به ‌روزرسانی منتشر شده برای اندروید نوقا در مرحله‌ی آزمایشی می باشد ، مشخص نیست که آیا همه ویژگی‌های این نسخه در آپدیت نهایی وجود دارد یا خیر. همچنین شایعات موجود  در مورد گلکسی اس ۸ حاکی از آن است  که  سنسور اثر انگشت آن در قسمت پشتی تعبیه خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *