3.8/5 تعداد آراء: 4 بازدید 9403
آخرین آپدیت
۱۳۹۵-۰۹-۳۰
نیاز به اینترنت
آفلاین
گزارش این بازی یا برنامه

توضیحات

تغییر رنگ فلاش گوشی و سرعت روشن و خاموش شدن چراغ ال ای دی آن

تغییر رنگ فلاش گوشی

تغییر رنگ فلاش گوشی موبایل با Light Manager – LED Settings

     در بالای گوشی موبایل و در کنار بلندگو  یک لامپ  LED کوچک وجود دارد  که در هنگام داشتن تماس از دست رفته،  پیام، ایمیل یا هر اعلان دیگری روشن می شود، یکی از مهمترین نقایص لامپ  فوق این است که  رنگ نور منتشره و حالت آن در همه موارد یکسان می باشد. و عدم امکان تغییر رنگ فلاش گوشی باعث می شود تا کاربر حتما گوشی را روشن نماید تا از نوع پیام دریافتی مطلع گردد.

     خوشبختانه اپلیکیشن رایگانی به نام  Light Manager – LED Settings در پلی استور گوگل منتشر شده است که نقص فوق را مرتفع می نماید، و امکان تغییر رنگ فلاش گوشی موبایل را فراهم می کند. ( لینک دانلود اپلیکیشن ) (این برنامه از گوگل پلی استور حذف شده است.).

     پس از  نصب اپلیکشن تغییر نور لامپ ال ای دی باید مجوز  دسترسی اپلیکیشن به نوتیفیکیش ها را تنظیم نمایید. برای ایجاد دسترسی وارد بخش تنظیمات گوشی شده و در قسمت تنظیمات اعلان ها یا همان نوتیفیکیشن ها امکان دسترسی اپلیکیشن  Light Manager  را فعال نمایید.

          پس از طی مراحل فوق به منظور تغییر رنگ فلاش گوشی وارد تنظیمات اپلیکیشن فوق شده و نوع رنگ و سرعت روشن و خاموش شدن لامپ ال ای دی را جهت نوتیفیکشن های مختلف تنظیم نمایید. همانگونه که در تصاویر زیر ملاحظه می نمایید ، نوتیفیکیشن ها به دسته های مختلفی مانند پیام های واتس اپ و تلگرام ، توییتر ، فیسبوک  ، اس ام اس ، یادآوری های تقویم ، هشدار کم بودن شارژ باتری وو سایر اپلیکیشن هایی که از لامپ ال ای دی استفاده می کنند تقسیم شده است. شما می توانید جهت هر دسته نور وو حالت مختلفی را انتخاب نمایید.

تغییر رنگ فلاش گوشی

 

تغییر رنگ فلاش گوشی

     در خاتمه لازم به ذکر است که نسخه رایگان اپلیکیشن تغییر رنگ فلاش گوشی دارای تبلیغات زیادی می باشد. جهت حذف تبلیغات  می توانید نسخه Light Manager Pro  آن را به قیمت 1.49 دلار خریداری نمایید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *