گرانترین گوشی های جهان که تنها پولدارها میتوانند خریداری کنند .

5/5 تعداد آراء: 1 بازدید 6082
آخرین آپدیت
۱۳۹۵-۱۰-۰۵
نیاز به اینترنت
گزارش این بازی یا برنامه

توضیحات

گرانترین گوشی های جهان

بررسی ۱۰ مدل از گرانترین گوشی های جهان

     این گوشی های گران قیمت از نظر امکانات سخت افزاری و نرم افزاری چندان تفاوتی با سایر گوشی های همراه ندارد . تنها عامل اصلی تفاوت قیمت این گوشی ها  طراحی منحصر به فرد و مواد مورد استاده در ساخت آنها است. موارد به کار رفته در ساخت این گوشی ها  جواهرات قیمیت ، طلا و الماس می باشد.

     10-  Vertu Signature Diamond

گرانترین گوشی های جهان

     کمپانی ورتو به ساخت گوشی های لوکس و زیبا معروف است . Vertu Signature Diamond  از پلاتین در ساخت محصولات خود استفاده می نماید . پروسه مونتاژ گوشی های این شرکت به شکل دستی انجام می شود. در تزئین این تلفن همراه جذاب  از ۲۰۰ قطعه الماس استفاده شده است . قیمت این گوشی حدود 180  هزار دلار می باشد.

      9-   iPhone Princess Plus

گرانترین گوشی های جهان

     آیفون پرنسس پلاس اپل  نیز  در فهرست  گرانترین گوشی های جهان دارد، طراحی خاص آن توسط طراح اتریشی Peter Aloisson  ، استفاده از طلا در ساخت آن  و بکار بردن  ۱۳۸ قطعه برلیان تراش خورده و ۱۸۰ قطعه الماس تراش خورده با وزن های ۱۶.۵۰ – ۱۷.۷۵ قیرات آن را در رده گوشی های گران قیمت قرر داده است . این گوشی که به صورت اختصاصی برای خانم ها  طراحی گردیده  از زیبای خاصی برخوردار است، قیمت تقریبی ۱۷۶.۴۰۰ دلار می باشد.

     8-  BlackDiamond VIPN Smartphone

گرانترین گوشی های جهان

     جهان الماس سیاه سونی اریکسون  در رده هشتم گرانترین گوشی های جهان قرار دارد ، استفاده از فناوری آینه ی پلی کربنات و تکنولوژی LED اورگانیک به همراه دو الماس زیبا که در دکمه ی ناوبری و دیگری در پشت تلفن همراه قرار دارد از قیمتی معادل  ۳۰۰ هزار دلار بررخوردار است .

     7-  Vertu Signature Cobra

گرانترین گوشی های جهان

     در رتبه ی هفتم جدول  گرانترین گوشی های جهان ورتو با طرحی کبرا قرار گرفته است، این گوشی دارای  طراحی منحصر بفرد است و شبیه به مار کبری باشد. در ساخت ان از  طلا و جواهرات فرانسوی استفاده شده است . همچنین یک الماس با برش گلابی ، یک الماس سفید زیبا ، دو عدد زمرد و ۴۳۹ یاقوت این گوشی را  یکی از گرانترین گوشی های جهان  تبدیل نموده است .

    6-  Gresso Luxor Las Vegas Jackpot

گرانترین گوشی های جهان

     در ساخت این گوشی کاملا زیبا و لوکس ، از ۱۸۰ گرم طلای خالص  استفاده شده است، قسمت پشتی آن از یک نوع چوب خاص آفریقایی ساخته شده است  که بیش از ۲۰۰ سال عمر دارد  و از گرانترین چوب در جهان محسوب می شود . دکمه های آن نیز از جنس کریستال های یاقوت کبود بوده و قیمتی معادل  ۱ میلیون دلار دارد.

     5-  Diamond Crypto Smartphone

گرانترین گوشی های جهان

     پلتفرم این گوشی هوشمند بر پایه ی ویندوز CE می باشد، طراحی این گوشی گران قیمت و زیبا توسط شرکت لوازم لوکس سازی Peter Aloisson انجام گرفته است. دارای پوششی منحصر به فرد  از ۵۰ الماس  می باشد که ۱۰ عدد ار این  الماس ها دارای رنگ آبی  بسیار نادر هستند . از دیگر  ویژگی ها آن استفاده از گل رز طلایی و بهره وری  از فن آوری محافظت در برابر آدم ربایی و باج گیری می باشد  قیمت این گوشی  ۱.۳ میلیون دلار می باشد.

     4-   GoldVish Le Million

گرانترین گوشی های جهان

     GoldVish Le Million  با طراحی زیبای طراح مشهور Emmanuel Gueit که طراح جواهرت و ساعت های لوکس است  در رتبه ی چهارم گرانترین گوشی های جهان قرار ، این گوشی  در سپتامبر سال ۲۰۰۶ ، در جشنواره ی کن و نمایشگاه میلیونر به عنوان گرانترین گوشی جهان در کتاب رکورد های گینس ثبت شده است. بدنه  آن با طلای سفید ۱۸ عیار ساخته شده و مزین به جواهرات و ۲۰ قیراط الماس VVS1 می باشد.  قیمت این گوشی  ۱.۳ میلیون دلار می باشد.

     3- iPhone 3G King’s Button

گرانترین گوشی های جهان

     این گوشی آیفون که به نام پادشاه آی فون معروف است ، توسط جواهر ساز مشهور اتریشی Peter Aloisson ,
طراحی شده و در ساخت آن از ۱۳۸ قطعه الماس زیبا استفاده نموده است.

یک قطعه الماس سفید ۶.۶ قیراطی ذبر روی دکمه ی home آن قرار دارد وموجب زیبایی بیشتر آن شده است. قیمت این گوشی معادل ۲.۴ میلیون دلار می باشد .

     2- Supreme Goldstriker iPhone 3G 32GB

گرانترین گوشی های جهان

این گوشی فوق العاده علاوه بر ظاهری زیبا ،ئ یکی از هوشمندترین ها گوشی ها  در این لیست می باشد.
در طراحی و ساخت آن  از ۲۷۱ گرم طلای ۲۲ عیار   ۵۳ قطعه الماس با عیار ۱ استفاده شده است ،
دکمه ی صفحه ی اصلی آن نیز به  یک قطعه الماس نادر  ۷.۱ قیراطی مزین شده است .
این گوشی با  قیمت ۳.۲ میلیون دلار در رتبه ی دوم گرانترین گوشی های جهان قرار دارد.

     1- Diamond Rose iPhone 4 32GB

گرانترین گوشی های جهان

رتبه اول  گرانترین گوشی جهان ساخت  برند آیفون می باشد. در دیاموند رز آیفون ۴ از ۵۰۰ قطعه الماس بی نقص و منحصر بفرد در اطراف گوشی  با
وزنی بیش از ۱۰۰ قیراط استفادده است  ۵۳ قطعه الماس نیز در پشت گوشی و بر روی آرم اپل نصب شده است.
دکمه ی ناوبری این گوشی نیز با یک  قطعه الماس ۷.۴ قیراطی تزئین  شده است. قیمت  این گوشی بالای ۸ میلیون دلار می باشد.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *