0/5 تعداد آراء: 0
آخرین آپدیت
۱۳۹۵-۱۱-۲۶
نیاز به اینترنت
گزارش این بازی یا برنامه

توضیحات

ارسال پيام در اينستا‌گرام

 

اينستاگرام قابلیت ارسال پیام برای دوستان و افرادي که آن ‌ها را دنبال (Follow) کرده‌ايد دارد. جهت ارسال پیام با این اپلیکیشن روش های مختلفی وجود دارد که در ادامه مطلب به مرور آن ها خواهیم پرداخت .

ارسال پيام در اينستا‌گرام از طريق صفحه  Message

پس از باز کردن اينستاگرام ، در صفحه اصلي برنامه بر روي علامت ارسال پيام که در قسمت بالای صفحه در سمت راست قرار دارد کليک نمایید. در پايين صفحه گزينه ( New Message+) را انتخاب کنيد.

ارسال پيام در اينستا‌گرام

تمام يا بخشی از نام فردی  را که قصد ارسال پيام براي وی  داريد، تايپ نمایید. شایان ذکر است ، این امکان وجود دارد که  نام چند  نفر را در اين قسمت وارد نمایید تا پيام به شکل  گروهي ارسال شود. پس از انتخاب فرد يا افراد، گزينه “Next” را انتخاب نمایید.

ارسال پيام در اينستا‌گرامپس از وارد کردن متن ، براي اضافه کردن عکس ، بر روي آيکون تصوير کليک نموده و سپس آيکون قلب را کليک نمایید.

ارسال پيام در اينستا‌گرام

در انتها گزينه “Send” را انتخاب نمایید تا پيام مورد نظر ارسال شود. پس از ارسال ، مخاطب شما نوتيفيکيشنی مبني بر دريافت پيام در اينستاگرام در یافت می نماید

ارسال پيام در اينستا‌گرام

ارسال پيام در اينستا‌گرام از طريق صفحه پروفايل افراد

در این روش  وارد صفحه شخص مورد نظر شده و بر روي علامت سه نقطه که در قسمت  بالا و سمت راست صفحه نمایش قرار دارد کليک نمایید. از ليست نمايش داده شده ، گزينه “Send Message” را انتخاب نمایید.

ارسال پيام در اينستا‌گرام

پس از باز شدن صفحه مربوط به ارسال پیغام ، سایر مراحل را مانند روش قبل انجام دهید.

 

ارسال پيام در اينستا‌گرام

ارسال يک پست از طريق پيام به يک مخاطب خاص

اگر تصور می کنید که پست و یا تصویری در اينستاگرام برای دوست تان  جذاب و دوست داشتنی است ، مي‌توانيد آن را از طريق پيام براي شخص مورد نظر ارسال نمایید. در این روش در زير پست مورد نظر بر روي آيکون ارسال پيام کليک نمایید.

ارسال پيام در اينستا‌گرام

سپس شخص مورد نظر را از ليست انتخاب و یا نام وی را در قسمت جستجو وارد نمایید.  در صورت نیاز يک متن نيز به اين پيام اضافه کنید.

ارسال پيام در اينستا‌گرام

در آخر گزينه  Send را انتخاب نمایید .

ارسال پيام در اينستا‌گرام

 

 

 

 

 

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *