عرضه نسخه 1.0.26 تلگرام دسکتاپ با قابلیت های کاربردی فراوان

0/5 تعداد آراء: 0 بازدید 5945
آخرین آپدیت
۱۳۹۶-۰۱-۱۲
نیاز به اینترنت
-
گزارش این بازی یا برنامه

توضیحات

 

نسخه کامپیوتر تلگرام با قابلیت فراوان

نسخه کامپیوتر تلگرام با قابلیت فراوان

پس از ارائه  بروزرسانی مهم 3.18 تلگرام موبایل در روز های  گذشته، در اولین ساعات دیروز تلگرام نسبت به  بروزرسانی نسخه دسکتاپ این نرم افزار اقدام  نمود .  در نسخه آپدیت شده  ویژگی های جدید ی به تلگرام دسکتاپ نسخه 1.0.26 اضافه گردیده است که در ذیل به مرورآن خواهیم پرداخت .

تلگرام موبایل با ارائه  نسخه 3.18  برای اولین بار قابلیت تماس صوتی را به سرویس های خود اضافه کرد . این عمل را می توان قدم مهم و بزرگی برای یکی از بهترین و سریعترین اپلیکیشن های پیام رسانی محسوب نمود .

پاول دوروف  روز گذشته  در پاسخ به یکی از کاربران در توئیتر اعلام نمود  که تماس صوتی به نسخه دسکتاپ تلگرام نیز افزوده خواهد  شد .  پاول دوروف  زمان آن را حدود یک ماه آینده اعلام کرد .

امکانات نسخه کامپیوتر تلگرام با قابلیت فراوان

ارسال ویدئو

تا قبل از آپدیت  جدید اگر شما ویدئویی را از کامپیوتر خود برای کاربران دیگر ارسال می کردید ، ویدئوی فوق  به شکل  یک فایل معمولی ارسال می گردید  و کاربران قادر به تماشای عکس پیش نمایش تار شده آن نبودند ، و تنها  راه نشان دادن  پیش نمایش به کاربران استفاده از دستگاه های موبایل بود . اما  در نسخه جدید تلگرام دسکتاپ قابلیتی افزوده شده است  که با تشخیص فایل های با فرمت های MP4 و MOV یک پیش نمایش از محتوای  آن ویدئو نمایش داده می‌شود.

رفتن به تاریخ مورد نظر

در نسخه  قبلی برای جستجو در  تاریخچه چت خود با فرد دیگر و  یا در محتویات یک کانال به غیر از جستجو نمودن محتوای مطلب راه دیگری در پیش رو نداشتید. اما در نسخه جدید این قابلیت اضافه شده است تا با  کلیک کردن بر روی تاریخ ارسال مطالب در هر قسمت صفحه که باشید ، به روز مورد نظر منتقل شوید. این قابلیت باعث مدیریت بیشتر در استفاده از تاریخچه چت ها و مطالب می شود.

تغییر شماره تلفن

در تلگرام  این قابلیت وجود دارد که شما بتوانید با تغییر شماره تلفنی که  ثبت نموده اید کماکان به اکانت خود دسترسی داشته باشید. قبلا باید این کار را از  طریق اسمارت فون و نسخه موبایل انجام می‌دادید اما در نسخه جدید این قابلیت را برای کاربران دسکتاپ نیز فعال گردیده  است.

تغییر لیست Last Seen

تا کنون جهت تغییر لیست افرادی که قادر باشند آخرین وضعیت آنلاین بودن شما را مشاهده نمایند باید از نسخه موبایل استفاده می نمودید اما در نسخه جدید تلگرام قابلیت فوق برای کاربران دسکتاپ نیز افزوده شده است .

تغییر لیست کاربران بلاک شده
چنانچه کاربری را در لیست خود بلاک کرده بودید باید با مراجعه به یک گوشی موبایل وی را از لیست خارج نمایید. اما در آپدیت جدید می توانید بلاک کردن کاربران را از توسط نسخه دسکتاپ انجام دهید.

قابلیتDo Not Disturb

جهت کاربران نسخه مک قابلیت Do Not Disturb اضافه شده  است که تا زمان مشخصی نوتیفیکیشن ها را غیر فعال می نماید. قابلیت فوق به صورت همزمان با Do Not Disturb داخلی سیستم عامل مک عمل می نماید.

نسخه کامپیوتر تلگرام با قابلیت فراوان خود کمبودهای نسخه دسکتاپ این اپلیکیشن را مرتفع نموده است.

آخرین نسخه تلگرام مخصوص موبایل و کامپیوتر را از این لینک دانلود نمایید.

 

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *