با این روشهای ساده حالت روح در تلگرام را دور بزنید

5/5 تعداد آراء: 1 بازدید 6699
آخرین آپدیت
۱۳۹۵-۱۰-۰۵
نیاز به اینترنت
گزارش این بازی یا برنامه

توضیحات

دور زدن حالت روح تلگرام

 

دور زدن حالت روح تلگرام

دور زدن حالت روح در تلگرام با ساده ترین روش

اپلیکیشن‌های مختلفی نظیر آی تله ، موبوگرام، تلگراف،  آی‌گرام و… بر پایه‌ی تلگرام نوشته شده‌اند و دارای  قابلیت‌های بیشتری  نسبت به نسخه‌ ی اصلی هستند. از این قابلیت‌ها می توان حالت روح یا حالت مخفی را نام برد . در زمان فعال بودن حالت روح پیام‌هایی که می‌خوانید برای مخاطب به صورت خوانده‌ نشده مشخص می‌شود و اصطلاحاً تیک دوم آن نمی‌خورد. این حالت را می توانید با استفاده از ترفندهای  خاصی به راحتی دور بزنید .

     روش های دور زدن حالت روح در تلگرام

     روش اول دور زدن حالت روح تلگرام : ارسال پیام صوتی

هنگامی که در تلگرام  یک پیام صوتی  را برای مخاطب خود ارسال می کنید ، تا زمانی که فرد پیام را باز  نکرده است، یک نقطه در کنار زمان‌ شمار پیام قرار دارد. هنگامی که مخاطب شما  صوتی را گوش می‌کند نقطه فوق از بین می‌رود.

بنا بر این  کافی است بعد از پیام متنی خود یک پیام صوتی خیلی کوتاه برای مخاطب  خود ارسال نمایید.  به محض این مخاطب شما پیام صوتی را پخش کند، نقطه از بین می‌رود  و براحتی متوجه خواهید شد که  مخاطب شما آنلاین می باشد.

 

دور زدن حالت روح تلگرام

     روش دوم دور زدن حالت روح تلگرام : ایجاد کانال

روش دیگر  ساخت یک کانال تلگرام و دعوت از دوست  خود می باشد .به گونه ای که تنها شما و دوست‌ تان در کانال حضور داشته باشید  حال  کافی است یک پست داخل کانال ارسال نمایید. در ابتدا تعداد مشاهده‌ی پست ا عدد می باشد که توسط خود شما مشاهده شده است . حال اگر مخاطب شما نبز از کانالل بازدید نماید  ، تعداد مشاهده‌ی پست به 2 افزایش می یابد و به این طریق متوجه خواهید شد که وی آنلاین بوده  و از کانال و پست ارسالی شما دیدن کرده است.

 

دور زدن حالت روح تلگرام

     روش سوم دور زدن حالت روح تلگرام : چت محرمانه

یکی از قابلیت‌های ویژه‌ ی تلگرام چت محرمانه می باشد . که با استفاده از این قابلیت می‌توانید با مخاطب خود به صورت رمزنگاری‌شده، بدون ایجاد ردپا و با امکان حذف خودکار پیام‌ها چت کنید.
با استفاده از این قابلیت نیز قادر خواهید بود از  آنلاین بودن مخاطب خود مطلع شوید.

ابتدا در صفحه‌ی اطلاعات شخص در تلگرام بر روی Start Secret Chat کلیک نمایید. حال  در صفحه‌ ی چتی که باز شده است ، امکان چت با مخاطب  مورد نظر نیست و پیام Waiting for X to get online بر روی صحه نمایش داده می شود اگر به جای پیام فوق محدوده ای جهت تایپ نمایش داده شود مشخص خواهد شد که مخاطب شما آنلاین می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *