اموجی های جدید اضافه شده به تلگرام

1/5 تعداد آراء: 1
آخرین آپدیت
۱۴۰۰-۱۲-۰۶
نیاز به اینترنت
آفلاین
گزارش این بازی یا برنامه

توضیحات

افروید – اموجی های جدید تلگرام

اموجی های جدید تلگرام

اموجی های جدید تلگرام در نسخه 3.16

تیم توسعه دهنده  تلگرام سال ۲۰۱۷ میلادی را  قدرتمندانه آغاز نموده اند . پس از عدم پشتیبانی تلگرام از نسخه ‌های قدیمی اندروید ، توسعه دهندگان پیام‌ رسان محبوب  تلگرام آپدیت جدید آن  را برای اندروید و iOS منتشر نمودند . نسخه  جدید ۳.۱۶ را از اینجا دانلود نمایید .

یکی از بهترین قابلیت های  کاربردی‌  افزوده شده به  نسخه  جدید ۳.۱۶ امکان حذف  پیام‌ های ارسالی است. با آپدیت  تلگرام خود به  نسخه ۳.۱۶ می‌توانید پیام‌های ارسالی خود در چت‌های گروهی و دو نفره را تا ۴۸ ساعت پس از ارسال به طور کامل حذف نمایید .

قابلیت افزوده شده بعدی امکان بررسی دقیق دیتای مصرفی توسط تلگرام می باشد . در به ‌روزرسانی جدید در هر دو نسخه اندروید و iOS  می‌توانید نظارت دقیقی بر دیتای مصرفی خود در تمامی شیوه های  اتصال  اعم از رومینگ ، وای‌ فای و سیم کارت دیتا داشته باشید.

اموجی های جدید تلگرام

در بروزرسانی فوق کاربران اندرویدی از قابلیت‌های بیشتری برخوردارند ، یکی از ویژگی‌های مخصوص اندروید دسترسی به کلیه  پیام‌ های ارسالی توسط یک فرد  در گروه با امکان  نمایش تاریخ ارسال پیام است. بعلاوه در صورت خروج از چت  مکان اسکرول در حافظه باقی می ماند  و با ورود دوباره به چت  مکان قبلی نمایش داده میشود .

اموجی های جدید تلگرام

همچنین در نسخه جدید قابیلت اشتراک ‌گذاری در نسخه اندروید تلگرام  بهبود  پیدا نموده است . با انتخاب گزینه   اشتراک ‌گذاری لیستی از آخرین فایل‌های دانلود شده به صورت مستقیم نمایش داده می شود .

 قابلیت‌ جدید دیگر که مختص کاربران اندرویدی است ، پشتیبانی از ویژگی‌های Gboard  می باشد. این ویژگی  قابلیت ارسال و دریافت فایل‌های  GIF را صورت مستقیم از طریق کیبرد در اختیار کاربر قرار می دهد . بعلاوه کاربران اندروید نوقا ۷.۱.۱ می‌توانند به طور  مستقیم از صفحه هوم به چت‌ها دسترسی داشته باشند.

اموجی های جدید تلگرام

و بلاخره آخرین تغییر در آپدیت جدید تلگرام  افزوده شدن سه اموجی جدید دلقک ، کابوی و صورت بیمار است

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *