سامسونگ گلکسی S8 در مقابل ال جی G6

2.0/5 تعداد آراء: 1 بازدید 5247
آخرین آپدیت
۱۳۹۶-۰۱-۱۲
نیاز به اینترنت
-
گزارش این بازی یا برنامه

توضیحات

گلکسی S8 در مقابل G6

گلکسی S8 در مقابل G6

امسال دو رقيب کره‌اي  یعنی سامسونگ و ال جی محصولاتی با صفحه نمایش دارای حاشیه بسیار کم ارائه نمودند . اما تفاوت های اساسی میان این دومحصول  یعنی گلکسی اس 8 سامسونگ و جی 6 ال جی وجود دارد .

گلکسی S8 در مقابل G6 گلکسی S8 در مقابل G6

صفحه نمایش :

در بخش صفحه نمایش  گلکسی اس 8 دارای لبه میباشد ، در صورتی که جی 6 فاقد لبه است.  صفحه ‌نمايش ال جي ۵.۷ اينچ و رزولوشن آن ۱۴۴۰ در ۲۸۸۰ می باشد.  اما سامسونگ از يک صفحه نمايش ۵.۸ اينچي با رزولوشن ۱۴۴۰ در ۲۹۶۰ استفاده نموده است. نسبت صفحه ‌نمايش دو گوشی متفاوت است و تشخیص اینکه کدام نسبت مناسب تر می باشد به مرور زمان مشخص خواهد شد. با توجه به لبه دار بودن  صفحه ‌نمايش گلکسي اس ۸ ممکن است این مسئله برای برخی از کاربران راضی کننده نباشد.

پردازنده :

ال جی در پرچمدار سال 2017 خود از پردازنده اسنپدراگون ۸۲۱ که از فناوری 14 NM  بهره می برد استفاده نموده است . در حالی که سامسونگ از پردازنده های 10 NM که مصرف کمتری دارند استفاده نموده است . سامسونگ گلکس اس 8 را در دو نسخه و با پردازنده های اسنپدراگون ۸۳۵ و Exynos 8895 ارائه کرده است .

حافظه :

جی 6 و گلکسی اس 8 هر دو دارای  ۴ گيگا بايت رم می باشند در صورتی که حافظه داخلی  ال جي ۳۲ گیگا بایت و حافظه داخلی گلکسی اس 8  ۶۴  گیگا بایت می باشد .

باطری :

ال جي از باتري3500 MAH  استفاده نموده است  در حالی  که گلکسی اس ۸ از باطری ۳,۰۰۰ MAH  استفاده می نماید .

دوربین :

ال جي دارای دو  دوربين ۱۳ مگاپيکسلي می باشد و به خوبي مي‌توانید ميان اين دو دوربین سوييچ نمایید. عمده تفاوت اين دو دوربين در زاويه ديد آنها می باشد. اما سامسونگ مانند گذشته از يک دوربين ۱۲ مگاپيکسلي استفاده نموده  است که با فناوري دوال پيکسل تصاوير خوبي را ارائه می دهد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *