4/5 تعداد آراء: 2 بازدید 7799
آخرین آپدیت
۱۳۹۵-۱۱-۲۸
نیاز به اینترنت
آفلاین
گزارش این بازی یا برنامه

توضیحات

بازی لوتی وار ۲

بازی لوتی وار

معرفی بازی لوتی وار ۲

 

در بازی  لوتی‌ وار  ۲ غلام دوباره جلوی دوربین برمی ‌گردد تا مثل گذشته در فیلم ‌های اکشن و مهیج ایفای نقش کند. در بازی لوتی ، غلام هنرپیشه‌ نقش های اکشن بود. او دائما  به  کارگردان به خاطر فیلم های لوس او اعتراض می کرد. غلام که از هیاهوی فیلم و سینما خسته شده بود بعد ایفای نفش در اولین لوتی وار به گشت و گذار دور دنیا می رود، تا مدتی را در آرامش زندگی کند. اما کارگردان مصر است تا دوباره او را برای ایفای نقش در فیلم هایش به مقابل دوربین برگرداند .

اسی، هم‌ محلی غلام ، او را راضی به بازگشت به ایران می کند.  در بازی اندروید لوتی ‌وار ۲ ماجراجویی به سبک  سابق اما  به صورت کامل ‌تر و با جزئیات بیشتر دنبال می‌شود. این ‌بار غلام  نه تنها با سایر لوتی ‌ها دعوا می ‌کند بلکه دست به فرمان نیز شده  و با بدلکاری های خود صحنه ‌های اکشن و دیدنی  را در میان مواد منفجره  و مانور از روی سکو‌ها به نمایش می‌گذارد.

در بازی لوتی وار ۲ هر مرحله دارای چهار سکانس می باشد.

مدین گیم Median Game  توسعه ‌دهنده ‌ی سری لوتی وار، در کنار داستان طولانی بازی ، ویژگی های جدید زیادی را نیز به آن افزوده است.  بر خلاف نسخه قبلی که نبردهای تن ‌به ‌تن و پرونده ‌های جنایی در دو قسمت  مجزا روایت می‌شدند، در لوتی وار 2 کلیه سکانس‌ ها در چهار بخش تصویربرداری شده اند. و خط داستانی منسجم ‌ترشده است. در نسخه جدید مراحل بازی نیز سخت تر شده است.

سکانس ها براساس ماموریت‌ ها تعداد ستاره های  مشخصی دارند. مثلا چنانچه به توصیه های کارگردان توجه کنید و در صحنه ‌ی اول مجرم را به درستی از میان تصاویر پیدا نمایید، ستاره ‌ی کامل مرحله را دریافت خواهید نمود . در صحنه ‌ی دوم باید دست  به فرمان شده و به سرعت سکه‌ و پیچ  و مهره‌ جمع نمایید. همچنین در این صحنه باید به اجرای حرکات نمایشی با ماشین بپردازید. صحنه ‌ی سوم دارای ماجراجویی هایی  مشابه با‌ نسخه ‌ اول می باشد ، و شما باید لوتی‌ها را ناکار کرده و کلید را برای ورود به راه مخفی پیدا نمایید.

صحنه هایی که غلام ، رو در رو با لوتی‌ های دیگر مبارزه می کند، مشابه با نسخه اول بازی است.‌ در لوتی‌ وار ۲ می‌توانید فنون وشگردهای  ویژه‌ای را که برای شکست دادن لوتی ‌های دیگر  بسیار موثراست از فروشگاه خریداری نمایید. در این نسخه استودیوی فیلم ‌برداری بزرگتر شده و گاراژ به آن اضافه گردیده است.

بازی لوتی ‌وار ۲ دارای خرید‌های درون برنامه ‌ای است  و نسبت به نسخه اول احتیاج به خرید‌های درون برنامه‌ ای بیشتری دارد. هنگامی که سطح سلامت‌ شما کم می شود باید۵۰ سکه جهت هزینه پزشک پرداخت کنید، یا بازی را موقتا موقت نموده و با استراحت سلامتی را به غلام برگردانید.

 

ویژگی های بازی :

  • دارای چهار حرکت اصلی ،ضربه به سر حریف، ضربه به شکم حریف، دفاع بالا و دفاع پایین
  • دارای چهار حرکت ویژه چک، پخ، ضایع کردن و عربده کشیدن .
  • تبدیل حریف  پس از شکست دادن او به پول خورد (سکه).
  • خرید وسایل از فروشگاه که باعث افزایش قدرت می شود.
  • توقف موقت بازی و خستگی در کردن با خودن چای یا قهوه .
  • بدلکاری با ماشین .
  • مرحله جدید بازجویی .

 

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *